Τίτλος Μαθήματος Αγγλικά 2
Κωδικός Μαθήματος 321-0130
Εξάμηνο 2
ECTS 5
Ώρες (Θεωρία) 3
Ώρες (Εργαστηρίο) 0
Διδάσκοντας Λάνδρου Ευτυχία

Ύλη μαθήματος

Κείμενα και λεξιλόγιο στις εξής θεματικές ενότητες: What is ICT, ICT in the workplace, ICT systems, ICT in education, history of ICT, the Internet. Συγγραφή συνοδευτικής επιστολής και επιστολής ενδιαφέροντος, είδη δοκιμίων, συγγραφή εισαγωγής και ακαδημαϊκής παραγράφου, συμμετοχή σε ομαδική συζήτηση, περιγραφή δεδομένων σε διαγράμματα.

Επιδιωκόμενα μαθησιακά αποτελέσματα

Στόχοι του μαθήματος είναι να εξοικειωθούν οι φοιτητές-τήτριες με σύνθετες έννοιες γραμματικής και συντακτικού της αγγλικής γλώσσας, να εξασκηθούν στην κατανόηση γραπτών και προφορικών κειμένων ακαδημαϊκού περιεχομένου και να εξοικειωθούν με τα χαρακτηριστικά του προφορικού και γραπτού ακαδημαϊκού λόγου.

Πιο συγκεκριμένα, με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές-τήτριες:

  • θα μπορούν να κατανοούν γραπτά και προφορικά ακαδημαϊκά κείμενα πληροφορικής και επικοινωνιών στα αγγλικά.
  • θα γνωρίζουν εξειδικευμένο λεξιλόγιο πληροφορικής και επικοινωνιών στα αγγλικά.
  • θα έχουν εξοικειωθεί με το λεξιλόγιο και τη γραμματική που απαντώνται στον γραπτό και προφορικό ακαδημαϊκό λόγο στα αγγλικά.
  • θα μπορούν να κρατούν σημειώσεις ακούγοντας μία ακαδημαϊκή διάλεξη στα αγγλικά.
  • θα γνωρίζουν τη γλώσσα που χρησιμοποιείται σε μία ομαδική συζήτηση στα αγγλικά.

Προαπαιτούμενα

Αγγλικά 1 (εκτός της περίπτωσης που ο φοιτητής/η φοιτήτρια έχει πάρει απαλλαγή)

Εγχειρίδια του μαθήματος

  • Patrick Fitzgerald, Marie McCullagh, Carol Tabor, English for ICT Studies in Higher Education Studies, Garnet: 2011.
  • Χρηστίδου Σοφία, Αγγλοελληνικό Λεξικό Τηλεπικοινωνιακών Όρων, Εκδόσεις Τζιόλα: 2015.

Συμπληρωματική βιβλιογραφία

 

 

Διδακτικές και μαθησιακές μέθοδοι

Ατομικές εργασίες, μικρά τεστ στη μορφή κουίζ, τελική γραπτή εξέταση.

Μέθοδοι αξιολόγησης / βαθμολόγησης

Εξετάσεις / Εβδομαδιαίες εργασίες

Γλώσσα διδασκαλίας

Αγγλικά

Τρόπος παράδοσης μαθήματος

Πρόσωπο με πρόσωπο